maandag 2 april 2018

Maak tijd voor leuke dingen......




Hallo allemaal,

De paasdagen heb ik lekker besteed aan mijn hobby :). Vandaag deze kaart gemaakt na aanleidingen van het WWL filmpje van Aletta.



Voor deze kaart heb ik de resist techniek gebruikt met Distress Glaze.
Eerst dacht ik dat het niet goed zou komen met de Nuance poeders, maar zoals Aletta in het filmpje uitlegt komt het helemaal goed.
De materialen die ik heb gebruikt:
Distress Glaze
Stencil, Ornament 5 van Unique
Vlinders, Art Journey
Tekst, Het Scrapbook Atelier.
Fijne tekst, Magenta.
Posca en Sharpie pennen voor de spetters.

Ik ben best tevreden over deze kaart en het is een hele leuke techniek. De Resist spray staat op mijn verlanglijstje van de Art Specially:)

Groetjes.
Anneke xxx

2 opmerkingen:

!neke zei

Prachtig Anneke!!!!!

Willy zei

Ja, ik heb je gevonden :) Een heel erg mooie kaart Anneke en wat heerlijk dat je nog wat tijd hebt kunnen vinden voor jezelf!